اطلاعیه های کمیته محترم نظارت در سال 90 و 91

1390/10/26 - اطلاعیه

معرفی وب سایت

کلیه علاقه مندان به فعالیت بازاریابی شبکه ای می توانند با مراجعه به وب سایت های تخصصی و اطلاع رسانی زیراز آخرین اخبار و دستاوردهای علمی مرتبط ، مطلع گردند. این وب سایت ها تنها مرجع رسمی و قانونی ارائه اطلاعات تخصصی بازاریابی شبکه ای می باشند.

www.iranhoshdar.ir

www.mlmbook.ir

سایر اطلاعیه های سال های 90 و 91 در ادامه مطلب ... 1391/02/26 - اطلاعیه

اعلام حدود اطلاع رسانی دبیرخانه

دبیرخانه کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای،هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاع رسانی مربوط به تغییر اعضای هیات مدیره و یا سهام داران شرکت های دارای مجوز بازاریابی شبکه ای (قبل و یا بعد ازاخذ مجوز) به نامبردگان نداشته و مرجع پاسخ گویی به شکایات مرتبط، نمی باشد.

1391/12/23 - اطلاعیه

اطلاعیه2

به اطلاع تمامی شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای می‌رساند؛ تمامی شرکت‌های دارای مجوز تنها مجاز به فعالیت و ثبت نام اعضاء در سایت رسمی خود با مشخصات درج شده در سایت نتورک می‌باشند و فعالیت در بیش از یک سایت تخلف محسوب می‌شود. بدیهی است شرکت‌های فوق می‌توانند، صفحاتی را نیز جهت آموزش در سایت اصلی خود قرار دهند.

1391/03/13 - اطلاعیه

هشدار

به اطلاع می رساند:هیچ یک از انجمنها و یا تشکل هایی که تحت عنوان بازاریابی شبکه ای اقدام به فعالیت،عضوگیری و یا انتشار اخبار مینمایند(مانند انجمن شرکت های بازاریابی شبکه ای،www.iranmlm.ir,www.mlmnews.ir و...... ) دارای مجوز قانونی از مراجع ذیصلاح نبوده و عواقب و مسئولیت های ناشی از عضویت در گروه های مزبور، صرفا بر عهده اعضا می باشد.

بدیهی است، در صورت ایجاد تشکلها و یا انجمنهای قانونی مرتبط، مراتب از طریق دبیرخانه کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای و یا وب سایتهای رسمی این دبیرخانه :

www.networkmarketing.moc.gov.ir

اطلاع رسانی خواهد شد.

1391/11/30 - اطلاعیه

اطلاعیه در مورد طرح های سوددهی
به اطلاع کلیه شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای می‌رساند براساس تصمیمِ کمیته نظارت بر شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای، تمامی شرکت‌ها باید طرح سوددهی شرکت خود همراه با آخرین تغییرات صورت گرفته را در منویی تحت عنوان «فرصت درآمدی» بر روی سایت شرکت قرار دهند.

1391/12/07 -

معیارهای مربوط به تاسیس شعب شرکت های بازاریابی شبکه ای

 

مواردی که شعب شرکت‌های دارای مجوز بازاریابی شبکه‌ای برای تأسیس و ادامه فعالیت باید رعایت نمایند:

1-      مساحت شعبه حداقل باید 50 متر و دارای یک اتاق مجزا باشد.

2-      مسئول شعبه می‌بایست در محل شعبه حضور مستمر داشته باشد.

3-      رونوشت مجوز فعالیت شرکت و اصل مجوز فعالیت شعبه؛ باید در محل شعبه الصاق شود.

4-      امکانات اداری مورد نیاز، جهت فعالیت شعب، شامل: سیستم‌های رایانه‌ای، دسترسی به اینترنت، وسائل آموزشی برای بازاریابان و مشتریان، کاتالوگ محصولات شرکت و جزوۀ طرح درآمدی شرکت می­بایست در محل شعبه موجود باشد؛

5-      بازاریابانی که در محل شعبه اقدام به آموزش و فعالیت می‌کنند؛ می‌بایست تسلط کامل به دستورالعمل تأسیس و نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای داشته باشند.

6-      مسئول شعبه و بازاریابان، باید کارت شناسایی معتبر به منظور احراز هویت‌شان، به همراه داشته باشند.

7-      بر روی تابلوی اعلانات هر شعبه می‌بایست، تصویر آخرین اطلاعیه‌هایی که از جانب مرکز امور اصناف به شرکت‌ها ابلاغ می‌شود؛ الصاق شود.

8-      تمامی شعب شرکت‌های دارای مجوز فعالیت موظف هستند که نمونة محصول شرکت را در محل شعبه جهت رؤیت قرار دهند.


1391/12/20 - اطلاعیه

اطلاعیه1

بدینوسیله به اطلاع تمامی کاربران و فعالان بازاریابی شبکه ای میرساند، تمامی اخبار ، تغییرات شعب شرکت ها و محصولات قابل عرضه توسط شرکت های بازاریابی شبکه ای ، در سایت رسمی بازاریابی شبکه ای به نشانی www.networkmarketing.moc.gov.ir   قابل استناد می باشد و لازم است تمامی فعالان در این حوزه، اخبار و اطلاعیه های منتشر شده در این سایت را مبنای عملکرد خود قرار دهند.

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان